Wiadomości

Treść
W dniach 17-21 marca młodzież z klas 1aB, 1bB, 2aT, 2bT i 2cT pod kierunkiem Pani Edyty Ciombor wzięła udział w kampanii Global money week z zakresu edukacji finansowej w ramach przedmiotu biznes i zarządzanie.
Uczniowie uczestniczyli w webinariach:
- „Spirala zadłużenia – jak w nią nie wpaść”
- „Bezpieczny telefon - jak chronić się przed cyberprzestępcami”
- „Jak młody kierowca ma poradzić sobie w razie szkody, wypadku”
- „Co powinien wiedzieć młody kierowca o ubezpieczeniach. Konsekwencje niewłaściwych zachowań kierowcy”.
Hasło przewodnie GMW 2025 – Pomyśl zanim klikniesz follow. Miej finanse pod kontrolą – nawiązuje do zmian zachodzących w dziedzinie finansów cyfrowych oraz w sposobie korzystania przez konsumentów z usług finansowych w Internecie i wykorzystania sztucznej inteligencji.
Celem naszego udziału w kampanii było rozwijanie u młodzieży wiedzy i umiejętności z zakresu finansów, cyberbezpieczeństwa i ubezpieczeń a także kształtowanie właściwych postaw i zachowań niezbędnych do podejmowania racjonalnych decyzji – życiowych i finansowych.
Tekst: Edyta Ciombor